OBSŁUGA KLIENTA CZY RELACJA?
3 kroki skutecznego budowania
usług medycznych

 

Dowiedz się jak budować praktykę medyczną na podstawie
relacji z pacjentem.

Poznaj narzędzia, które pozwolą Ci świadomie odpowiadać na oczekiwania pacjenta, zachowując profesjonalny kontakt terapeutyczny.

 


BEZPŁATNY WEBINAR

27 lipca (poniedziałek)
START godz. 19:30

2020-07-27 19:30

 

ZAREJESTRUJ SIĘ

 




Co na webinarze?

  • Wartość usługi medycznej - co się na nią składa
  • Jak wycenić swoją pracę w branży medycznej?
  • Praca z pacjentem oparta na zaufaniu
  • Czym jest myślenie magiczne?
  • Dlaczego warto pracować na rekomendacjach?
  • Jak rozmawiać z pacjentem - style zachowań pacjenta
  • Studia przypadku oraz sesja Q&A


Poznaj prowadzące

 

MARZENA GROCHOWSKA

Pielęgniarka, trener, coach, specjalista ds. bezpieczeństwa. Absolwentka Akademii Medycznej w Bydgoszczy, Akademii Trenerów Biznesu LAB, Noble Manhattan Coaching Polska, Wyższej Szkoły Bankowej i Wyższej Szkoły Humanistycznej w Gdańsku. Vice Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Kobiet Biznesu. Na sali szkoleniowej od 2007 roku. Szczególnie bliskie jej obszary to pielęgniarstwo, branding medyczny, zarządzanie zasobami ludzkimi, neuroscience w biznesie.


 

JUSTYNA LUDWIKOWSKA

Położna, specjalizująca się w położnictwie rodzinnym. W swojej praktyce skupia się na budowaniu świadomych relacji z pacjentem i jego rodziną oraz opieraniu podejmowanych działań zawodowych na poglądzie holistycznym. Absolwentka Collegium Medicum Uniwersytetu Mikołaja Kopernika. Inicjatorka wydarzeń promujących zawody medyczne.

 

 

zAREJESTRUJ SIĘ

 


www.edume.pl