Jak rozmawiać z pacjentem -
relacja budująca zaufanie

CERTYFIKOWANE SZKOLENIE

 

 









 

Czego dowiesz się
podczas szkolenia

  • Czym jest wartość 4.0 w relacji Medyk - Pacjent i dlaczego jest tak ważna
  • Efektywna praca z różnymi stylami zachowań pacjentów
  • Narzędzia angażujące pacjenta i nastawione na efektywność
  • Rekomendacje jako element budujący zaufanie
  • Czym jest myślenie magiczne i jego wpływ na efekt terapeutyczny
  • Od czego zacząć budowanie marki osobistej Medyka i co się na nią składa

Dołącz do SZKOLENIA

 

 

Poznaj trenera

MARZENA GROCHOWSKA

Magister pielęgniarstwa, trener, coach, brainolog, specjalista ds. bezpieczeństwa. Absolwentka Akademii Medycznej w Bydgoszczy, Akademii Trenerów Biznesu LAB, Noble Manhattan Coaching Polska, Wyższej Szkoły Bankowej i Wyższej Szkoły Humanistycznej w Gdańsku. Vice Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Kobiet Biznesu. Na sali szkoleniowej od 2007 roku. Szczególnie bliskie jej obszary to pielęgniarstwo, branding medyczny, zarządzanie zasobami ludzkimi, neuroscience w biznesie.

 

 

 
 


Zobacz demo szkolenia

SZKOLENIE ZAWIERA:

WSTĘP
Moduł I Jak rozmawiać z pacjentem? Budowanie relacji opartej na zaufaniu
Moduł II Komunikacja
Moduł III Najczęstsze błędy komunikacyjne
Moduł IV Bazowe narzędzia komunikacji terapeutycznej
Moduł V Grupy chorych wymagających szczególnych technik
Moduł VI Budowanie marki Medyka

Bonus! Materiały dodatkowe do lekcji

Dołącz do SZKOLENIA